welke cover (door wie uitgevoerd) van het nummer true colors werd voor lucky tv gebruikt vandaag?

net bij dwdd hoorde ik net een soort koorversie van het nummer weet iemand de uitvoerende artiesten/naam van het koor?

Toegevoegd na 20 uur:
soundhound herkent het niet btw

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels weet ik ook het precieze koor, maar dat kan ik er pas bijzetten als mijn antwoord terug is gezet......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn bezwaar is nog altijd niet gehonoreerd.......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt echt bezwaar gemaakt. Ooit ook wel is geprobeerd, maar na een paar mislukte pogingen heb ik het niet meer gepoogd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal, als er wel iets in zit, neem ik ook die moeite niet eens. Maar als het ECHT niet klopt, blijf ik het proberen. In het verleden ha dat altijd ook wel zin, de laatste maanden merk ik daar inderdaad weinig van.

Het beste antwoord

Deze uitvoering is van "Gay men's chorus of Los Angeles"

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie ook de link van Lucky-tv
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Lucky-TV.2550.0.html?&tx_varamedia[mediaid]=189894&cHash=2b34a14d2e699694a63a117e68c3bc6c
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wie de minduim heeft geplaatst weet ik niet, maar dit kan de gevraagde uitvoering niet zijn omdat hier alleen mannen zingen. Terwijl je op het filmpje uit dwdd duidelijk ook vrouwen- (of misschien kinder?) stemmen hoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dit koor zingen ook vrouwen. Als je even de moeite neemt om de clip af te kijken en te luisteren, zul je dat zien en horen. Maar je hoort het eigenlijk al aan het begint van de solozang. Het is gewoon hetzelfde koor. Ik begrijp niet dat jullie dat niet kunnen horen.
Doe je al die moeite en krijg je als reactie alleen maar een minnetje... Onbegrijpelijk!
Amadea
11 jaar geleden
Dan gooi ik er wel even een plus tegenaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ ikkeniewete ik had wat onhandig door het filmpje "gezocht"waardoor ik dacht dat het een andere uitvoering was.. maar je hebt indd gelijk. dit is het juiste nummer. dank je +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké... En eigenlijk klinkt 't best wel leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niks mis met een mooie uitvoering door een koor http://www.youtube.com/watch?v=dcjec7WZ41s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
herstel http://www.youtube.com/watch?v=M27IMEjqEgk zelfde nummer mooiere versie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel eens van het 'Fischer Chöre' gehoord?
Meer dan 1000 stemmen...
http://www.youtube.com/watch?v=9B5DPfIaKg0